GTAgency.KryptoChemik.PL

SPRZEDAŻ DOSTARCZONA

Jak zrobić Check Mate?

2024-04-15 premiera Sprzedaj Dane v2
2024-05-15 premiera agentów reklamowych GTAgents
2024-05-15 interaktywny czat z C M AI dla Gwarantowanej Sprzedaży
UWAGA: Po zapowiadanej pełnej aktualizacji projektu (reset), opisy serwisów mogą ulec zmiane, plus pojawią się nowe możliwości (następne serwisy zarobkowe).

(aktualizacja 2024-02-09)

Wszystkie reklamy są kupowane jako Reklamy Standardowe. Reklamy Standardowe, które nie zostały opublikowane przed 4 lutego 2024 r., można publikować i podłączać pod Check Mate (Szach Mat).


UWAGA: Od godziny 00:01 dnia 4 lutego 2024 r. żadna reklama, która została opublikowana w wersji Standard lub zaktualizowana bezpłatnie do usługi GTS, a następnie obniżona z powrotem do wersji Standard ORAZ nie przesłana do Check Mate, nie może być już przesłana do aktualizacji do usługi GTS.

Jeśli miałeś wcześniej reklamę Gwarantowanej Sprzedaży (GTS) to została ona automatycznie przywrócona do Reklamy Standardowej (przez 5Billion, dotyczy wszystkich reklam GTS).

Usługa Gwarantowana Sprzedaż

menu >> Moje ogłoszenia >> Standardowe Reklamy

https://5billionsales.com/ads-standard-ads

Kliknij na CM NIE ZROBIONE przy reklamie, którą chcesz podłączyć pod Check Mate.

W KROK 2 przy reklamie, którą chcesz podłączyć pod Check Mate kliknij Edytować >> Dodaj do sprawdzenia Mate AI

UWAGA: Strona 5Billion wylogowuje się automatycznie po kilkudziesięciu sekundach bezczynności. Loguj się ponownie. Kiedy przejdziesz do podłączania Check Mate to po rozpoczęciu procesu masz dużo czasu, żeby dojść do końca.

Instrukcje  5Billion 

Sprawdź, czy Twoja Reklama Standardowa jest prawidłowo skierowana (GTA: płeć, wiek, lokalizacja), czy jej link jest poprawny, czy cały tekst i obrazy reklamy są gotowe, a następnie kliknij przycisk Zapisz i wyjdź (Save & Exit) (GTA: w automatycznym tłumaczeniu „Wyjście bezpieczeństwa”). Jeśli chcesz otrzymać reklamę tekstową bez obrazów, zrób to samo, ale nie dodawaj obrazów w kroku 3, jednak musisz kliknąć przycisk Zapisz i wyjdź (GTA: w automatycznym tłumaczeniu „Wyjście bezpieczeństwa”). Teraz Twoja Reklama Standardowa znajduje się w kolejce do Check Mate. Po kliknięciu zostaniesz przeniesiony do listy Twoich Reklam Standardowych, gdzie możesz zobaczyć listę ogłoszeń oraz datę ich dodania do Check Mate w nowej kolumnie o nazwie Data CM. Jeśli popełnisz błąd, po prostu powtórz proces w tym samym ogłoszeniu. Gdy Twoje ogłoszenie będzie sprawdzane, otrzymasz powiadomienie. Po sprawdzeniu otrzymasz wyniki i w razie potrzeby otrzymasz pomoc.

Teraz po kolei modyfikujesz (jeśli potrzeba) oraz zatwierdzasz dane dla Twojej reklamy:

Publiczność (Audience)

  • Płeć
  • Wiek
  • Lokalizacja – dodaj lokalizacje, z których chcesz dostarczać ludzi.

Kliknij: Zapisz publiczność (Save Audience)

Opcjonalne zaawansowane targetowanie (Optional Advanced Targeting)

Dobrze jest zrobić szczegółowo tą część czyli kliknąć na Zaawansowane targetowanie i Zdefiniować odbiorców, uwzględniając styl życia, dane demograficzne, zainteresowania i zachowania. Nie jest to bezwzględnie wymagane przez system ale może znacznie przyspieszyć skuteczne DOSTARCZENIE Klientów lub Partnerów. W przeciwnym wypadku system (Sztuczna Inteligencja, SI) będzie potrzebować więcej czasu na naukę.

Kliknij: Dalej: Treść reklamy (Next: Ad Content)

Konfiguracja akceleratora (Accelerator Setup)
Twój interes
(Your Business)

Gwarantowana sprzedaż: możesz reklamować tylko jeden produkt/usługę. Wpisz konkretny adres strony internetowej. Twoje ogłoszenie będzie zawierać link do tej strony. Po opublikowaniu ogłoszenia nie można zmienić tego adresu URL. Ten adres URL nie może być przekierowaniem innej firmy, krótkim linkiem ani zamaskowanym. Adres URL musi prowadzić bezpośrednio, bez żadnej strony pośredniej, np. strony przechwytującej leady.

  • Nazwa firmy (maksymalnie 120 znaków)
  • Rodzaj działalności – wybierz z listy
  • Kategoria biznesu – wybierz z listy
  • Opisz swoją firmę (minimum 25 znaków, maksymalnie 2 500 znaków)

Kliknij: Następny (Next)

Konfiguracja akceleratora (Accelerator Setup)
Twoja strona internetowa
(Your Webpage)

Reklama standardowa: Zastanów się, co reklamujesz i wprowadź najodpowiedniejszą stronę swojej witryny. Może to być Twoja strona główna lub bardziej szczegółowa strona.

  • Twoja strona internetowa
  • Tytuł – pobierany automatycznie z podlinkowanej strony
  • Opis – pobierany automatycznie z podlinkowanej strony
  • Dodaj dodatkowe słowa kluczowe dotyczące produktu/usługi/rejestracji. (Oddziel słowa kluczowe przecinkiem) (maksymalnie 200 znaków, ostatnim słowem kluczowym powinna być nazwa reklamowanego produktu/projektu) (GTA: nie trzeba spacji po przecinku, masz więcej znaków do wykorzystania)

Kliknij: Następny (Next)

Konfiguracja akceleratora (Accelerator Setup)
Napisz ogłoszenie tekstowe
(Write Text Advert)

Treść wprowadzona do tego akceleratora zostanie wykorzystana do dynamicznej zmiany formatów reklam i kanałów dla różnych wyników wyszukiwania, tysięcy układów i stron.

  • Nagłówek 1 * (Headline 1 *) – wymagany, max 30 znaków
  • Nagłówek 2 * (Headline 2 *) – wymagany, max 30 znaków
  • Nagłówek 3 (Headline 3) – opcjonalny ale zalecany, max 30 znaków
  • Opis 1 * (Description 1 *) – wymagany, max 90 znaków
  • Opis 2 (Description 2) – opcjonalny ale zalecany, max 90 znaków
  • Pokaż przycisk połączenia w swojej reklamie – możesz podać numer telefonu do kontaktu

Kliknij: Wyjście bezpieczeństwa (Save & Exit)

Dodaj obrazy do ogłoszenia (Add Images to Advert)
Spraw, aby reklama była responsywna (Make Ad Responsive)

Zmień swoją reklamę w reklamę responsywną. Dodanie obrazu do reklam zwiększy siłę i dystrybucję reklamy, czyniąc ją reklamą responsywną. Możesz dodać maksymalnie 2 obrazy. Dodawanie obrazów nie jest obowiązkowe, jednak jeśli to zrobisz, zwiększy to Twoje wyniki. Oferta obejmuje dodanie responsywnej grafiki do reklamy.

Dodaj obrazy i spraw, aby były responsywne

Uwaga: po dodaniu obrazu Twoja reklama staje się responsywna i dynamicznie dopasowuje się do tysięcy formatów i układów stron. Twoja reklama pozostanie reklamą tekstową tam, gdzie reklamy graficzne nie mogą być opublikowane.

Prześlij 2 obrazy:

Obraz 1

  • Maksymalnie: 1200 x 1200 pikseli
  • Minimalna: 300 x 300 pikseli
  • Maksymalny rozmiar: 5120 KB
  • Formaty obrazów: JPG, PNG, GIF

Prześlij obraz 1

Obraz 2

  • Maksymalnie: 1200 x 628 pikseli
  • Minimalna: 600 x 314 pikseli
  • Maksymalny rozmiar: 5120 KB
  • Formaty obrazów: JPG, PNG, GIF

Prześlij obraz 2

Kliknij: Wyjście bezpieczeństwa (Save & Exit)

Sprawdź, czy zadanie zostało wykonane prawidłowo:

menu >> Moje ogłoszenia >> Standardowe Reklamy

Jeśli nie widzisz CM TAK ZROBIONE, to powtórz procedurę od początku.


Jedyne autoryzowane stamp źródła icon informacji o  5BillionSales  to:

ikona UWAGA! ikona
  1. Możesz mieć tylko JEDNO KONTO w 5Billion.
  2. Każdy musi mieć własne urządzenie do walidacji danych (komputer, tablet, smartfon). Możesz używać wielu urządzeń ale tylko do Twojego konta. Będzie ono zarejestrowane, przypisane do Twojego konta, przy pierwszej walidacji danych.
  3. Nie możesz walidować danych za inne konta, nawet w rodzinie.
  4. Trzeba przejść weryfikację KYC (tak jak np. w banku).
  5. W przypadku usługi Sprzedaj Swoje Dane musisz podać dokładnie kraj, w którym się znajdujesz, bez względu na to, jaki dokument posiadasz.
  6.  Pamiętaj: Możesz logować się wyłącznie na Twoje konto! 

Czy wiesz, że …?
* Po rejestracji w naszym zespole 5BillionSales – KryptoChemik, otrzymasz serię e-mail z informacjami o projekcie 5BillionSales oraz na bieżąco informacje o najważniejszych wydarzeniach.

ikona Zastrzeżenie ikona
**  Informacje zawarte w serwisie nie stanowią porady inwestycyjnej, pochodzą z materiałów źródłowych projektów, prezentacji firmowych i partnerskich, mojej pracy nad projektami jak również pracy i inwencji własnej. Zostały przedstawione zgodnie z moją aktualną wiedzą i doświadczeniem.

ikona Zastrzeżenie ikona biznesowe (ryzyko strat, ryzyko utraty zysków)
Każdy biznes, inwestycja, nowe możliwości wiążą się z ryzykiem strat (zasoby, praca, czas). Wkładaj tylko tyle ikona środków i ikona czasu ile możesz sobie pozwolić stracić !!!
PAMIĘTAJ !!! też o tym, że brak Twoich działań to również ryzyko utraty ikona potencjalnych zysków.
Myśl! i analizuj to co (nie)wybierasz.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Przewiń na górę